משרת מנהל/ת חנות Nintendo אילת
תחומי אחריות התפקיד
צוות
• מעקב שוטף ופידבק על ביצועי הצוות
• ליווי תהליכי מכירה ובניית תכנית עבודה חודשית/שנתית לכל עובד/ת
• מענה לבקשות הצוות
• דאגה לרווחה, הווי וגיבוש
חווית לקוחות ומותג
• הובלת הצוות להבטחת השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות
• ניהול מקרי קצה במהירות, יעילות ומקצועיות
• הדרכת הצוות בהתנהלות מול לקוחות מאתגרים תוך שמירה על ערכי ונהלי החברה
• בניית תהליכי מכירה המספקים את החוויה המלאה ע״י שיוך כלל המוצרים הקיימים הרלוונטיים ללקוחות
• שמירה על סדר, נראות, ריח וניקיון החנות לפי הסטנדרט המותג
• הוצאה לפועל וביקורת ביצוע מדיניות ושיטות העבודה בנושאי בריאות ובטיחות. נקיטת פעולה מתאימה בעת הצורך
• דוגמא אישית
עסקי וביצועים
• מימוש החזון, התוכנית העסקית והאסטרטגית של החברה
• עמידה ביעדי מכירות KPI’s
• ניהול ריצפת המכירות
• המרת הצורך העסקי לתכנית עבודה ברצפת המכירות
• ניתוח מידע ממכירות החנות/צוות/מוצרים ובניית תכנית עבודה ליישום המסקנות הכוללת ניהול צוות, סידור פלנוגרמה ומלאי
• ניהול לוגיסטי מלא הכולל הזמנת מלאי לחנות, שליטה במלאי קיים של כלל המחסנים, החזרות
• ליווי, הדרכה, אימון ופיתוח לצוות באופן שוטף
כישורים נדרשים
• ניסיון בניהול/הובלת צוות
• פיתוח צוות- זיהוי החוזקות והחולשות של הצוות ופיתוחו ברמה המקצועית והאישית, לטובת העובדים/ות והארגון
• ניהול ביצועים- תכנון, גיבוש והצגת המטרות והתקנים הנדרשים לביצוע מלא ואיכותי של משימות, באופן שמדגיש את אחריות הצוות והאחריות האישית להשלמתן
• תקשורת בינאישית- יכולת הקשבה, עיבוד מידע והעברת מסרים באופן ברור, אסרטיבי ורגיש
• עבודת צוות- יכולת ונכונות לייצר שיתופי פעולה עם חברי הצוות, לטובת עמידה ביעדים ומשימות
• הישגיות- עמידה ביעדים במצבי קושי, מתוך אמונה עצמית וחוסן רגשי, גם מול קונפליקטים ופעולות שעלולות לגבות “מחיר” ולעורר חוסר הסכמה
• תכנון וארגון- יכולות הוצאה לפועל גבוהות המבוססות על תעדוף, הכנה והפעלה יעילה של משאבים
• אנגלית ברמה גבוהה- קריאה ודיבור
• אישיות אמפתית ומכילה עם יכולת קבלת השונה