צללו אל הסיפור שלא סופר בדבר “האסון הגדול” ב-Hyrule Warriors: Age of Calamity היום!

22/05/2021

המסע מבעד היירוּל ב-Legend of Zelda: Breath of the Wild עוצב בידי דמויות דינמיות בעלות היסטוריה אישית עשירה. לינק וזלדה. אורבוסה של הגרודו. דארוק של הגורונס. מיפה של הזורה. רבלי של הריטו. מה עם נותרו עוד סיפורים שלהם שטרם סופרו?

עכשיו תוכלו לצלול עמוק יותר אל היירול כפי שהיא מוצגת ב-Legend of Zelda: Breath of the Wild – ולשחק בחלק מהדמויות שלה בפעם הראשונה! סובבו אחורה את השעון 100 שנים אל תקופת “האסון הגדול” במשחק Hyrule Warriors: Age of Calamity, אשר מושק היום עבור משפחת קונסולות Nintendo Switch.

היו עדים למאורעות הדרמטיים של האסון הגדול, באמצעות אנסמבל דמויות הניתנות למשחק ומהלך משחק מפוצץ אקשן, והצטרפו אל המאבק האגדי שפעם הוריד את היירול אל הברכיים. ניתן לצפות כאן בקדימון בכורה של המשחק.

מתהדר בקומבינציות מטורפות ויכולות מיוחדות מוגזמות לגמרי, מהלך המשחק ב-Hyrule Warriors: Age of Calamity הוא קצבי ודורש יישום אסטרגטיות מתוחכמות מאולתרות לרוחבם של שדות קרב דינמיים בכדי לנצח. אם אתם אוהדי זלדה ארוכי שנים, Hyrule Warriors: Age of Calamity מציג מספר דמויות ויצורים ניתנים למשחק שהפכו לאהובי הסדרה, כולל אימפה ו-“הבהמות המופלאות” העצומות, אשר בידיים הנכונות הופכות לכלי הרסני.

Hyrule Warriors: Age of Calamity מספק טוויסט חדש למשחקים מז’אנר Musuo, עם מגוון תוספות ייחודיות המספקות טעם Legend of Zelda משלהן. עמודים עם זיקה ליסודות כמו אש, קרח וברקים יתקשרו עם הסביבה, ויוסיפו שכבה אסטרטגית נוספת לקרבות. תוכלו גם להשתמש ב-Sheikah Runes בעלי סגנונות המשתנים בהתאם לדמויות השונות הניתנות למשחק, עם יכולות אגדיות כמו קריוניס ומגנסיס. חסלו בקלות את ההמונים השועטים אל עבר היירול כאשר הכלים המסוגננים האלה עומדים לרשותכם!

תגיות

כתבות נוספות שבטוח יעניינו אותך