התכוננו להרפתקת האוריגמי שלכם עם 10 טיפים ל-Paper Mario: The Origami King!

31/05/2021

Paper Mario: The Origami King הגיע ל- Nintendo Switch, ויש לכם עולם מנייר להציל! אם סדרת Paper Mario חדשה לכם ואתם רק צריכים קצת עזרה כדי להתגבר על האבירים המקופלים של המלך אוֹלי, הנה כמה טיפים שימושיים שיסייעו לכם להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם!

בקשו עזרה מאוליביה

צילום מסך 1 מתוך המשחק Paper Mario: The Origami King

השותפה החדשה של מריו, אוליביה, מתרגשת בדיוק כמוכם לחקור את עולם הנייר העצום הזה! לחצו על לחצן X בכל זמן שאתם מסיירים והיא תשמח לתת לכם רמז הקשור למה עליכם לעשות או לאן עליכם להמשיך עכשיו.

חפשו אוריגמי יוצאי דופן

הבחנתם בפיסות אוריגמי בודדות ברחבי הנוף? הכו אותן בעזרת הפטיש שלכם! בדרך כלל, ייחשף טואוד שקופל על ידי מלך האוריגמי. כאות הוקרה על ששחררתם אותו מהקיפול שלו, טואוד עשוי להעניק לכם כמה מטבעות, פריט שימושי, או אפילו פיסת עצה ידידותית.

השיגו יתרון על היריבים שלכם!

הפתיעו את חיילי מלך האורגימי שמסתובבים ברחבי הממלכה והכו אותם עם הפטיש או קפצו עליהם! כך תוכלו להחלישם עוד לפני תחילת הקרב.

ציידו את כלי הנשק שלכם

צילום מסך 2 מתוך המשחק Paper Mario: The Origami King

ודאו שאתם מצטיידים בכל מגפיים או פטישים חדשים שאספתם, באמצעות לשונית כלי הנשק בתפריט הראשי. כלי נשק אלה יישברו לאחר שימוש ממושך, אז טוב שיש כמה מוכנים כגיבוי! אל תדאגו אם נתפסתם כשאינכם חמושים – המגפיים והפטיש הבסיסיים שלכם לעולם לא נשברים.

אל תשכחו את קיומם של הפריטים

צילום מסך 3 מתוך המשחק Paper Mario: The Origami King

נראים קצת “מצ’וקמקים” בזמן הקרב? השתמשו בפטריות כדי לרפא חתכי נייר שאולי קיבלתם בקרבות נגד החיילים המקופלים, כמו גם פריטים התקפיים כמו פרחי אש וקוביות POW שיקרעו את הגנות האויבים שלכם.

זמן שווה כסף!

לא מבינים איך בדיוק לסדר את היריבים שלכם? השתמשו במטבעות שאספתם לאורך ההרפתקה כדי לרכוש עוד זמן לפתרון החידה. מטבעות תגלו ברחבי העולם ותוכלו לצבור כמויות גדולות מהם על ידי ניצחון בקרבות, אז אל תחששו לבזבז קצת כסף!

וודאו שטואוד מעודדים אתכם

אם אתם מתקשים לסדר את היריבים בקרב, בקשו מקהל הטואוד הנאמן שלכם לעזור! תנו להם הצצה לקצת כסף והם יעוטו אל הבמה כדי לסייע על ידי חבטות באויבים, אספקת פריטי ריפוי, ואולי אפילו בפתרון חלקים מהחידה.

בקרו בעיירת טואוד לעיתים קרובות

צילום מסך 4 מתוך המשחק Paper Mario: The Origami King

כשאתם מצילים יותר ויותר טואוד, קפצו לבקר בעיירת טואוד כדי לראות אילו חנויות ונקודות עניין חדשות נפתחו הודות למעשיכם הטובים! שימו עין על עדכוני עיירת טואוד האחרונים על ידי בדיקת ההתראות, בהן ניתן לצפות מלשונית המידע. יכול להיות שמחכה לכם דבר מה שימושי!

קבלו הצצה למעבדת הקרב

בקרו במעבדת הקרב שבעיירת טואוד כדי להתאמן על תזמוני ההתקפה והבלימה שלכם, להשלים אתגרי חידות מיוחדים, ואפילו להתמודד מול בוסים שכבר הבסתם בעבר! לאחר נקודות מסויימות בהרפתקה שלכם, תוכלו אפילו לבחור גאדג’טים מיוחדים ממעבדת הקרב שיקלו עליכם בלחימה, על ידי הארכת הספירה לאחור של החידות או אפילו בכך שיגלו לכם את הפתרון.

ועכשיו עם הטיפים הללו תמצאו עצמכם מסכלים את מזימות הרשע של המלך אולי בהצלחה!

תגיות

כתבות נוספות שבטוח יעניינו אותך